بیم فرو ریختن...

دلــتــنــگــی

زخمهاتو پنهان کن ، اینجا مردم زیادی بانمک شدن !

بیم فرو ریختن...

بی قرار توام در دل تنگم گله هاست

 

آه!بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست


 

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

 

در دلم هستی و بین من و توفاصله هاست


 

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟

 

«بال»وقتی قفس پرزدن چلچله هاست


 

بی تو هرلحضله مرا بیم فروریختن

 

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


 

باز می پرسمت از مسئله دوری و عشق

 

و سکوت تو جواب همه مسئله هاست

 



انجمن آسمونـــــــــــــــیها

نظرات شما عزیزان:

لیلی
ساعت17:02---1 فروردين 1392
شلام شلام تینا جان خوبی اومد م ای اومد با چند تا اپ جدید اومد خواسی بسر نخواسی نسر میل خودته ممنون از نصیحتت
مفید بود میسی
منم یک نصیحتت کنم با من نگرد دیونه میشی هه نه- باابا من بهلول عاقلم خوب وقت رفتن ممنون از پذیراییت پس ت خیلی خوفی بود
فعلا بایبای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10:31 ] [ تینا ] [ ]

طراح قالب: آوازک